[WYWIAD] 160520, Seventeen dla Singles Magazine (fragment)

Ci8to36VEAENWlBCi8tpfhUUAAsz4c

Mówiąc o występie z „Pretty U”
Hoshi: Zastanawiałem się jak pokazać na scenie charaktery członków więc zdecydowałem się na dancecal, jest to rodzaj musicalu. Wyrazy twarzy członów są połączone z dynamicznymi ruchami.

seventeen_3

„Trainee, którzy są bardziej zajęci.”
Mingyu: Kiedy wszystkie zaplanowane wydarzenia się zakończą, zawsze ćwiczymy. Będąc trainees mieliśmy cel, ale teraz, po debiucie, nasz cel nie ma końca. Nie mamy wyboru, musimy ciężko pracować.

seventeen_2

Dino: Potrafimy zrobić różne rzeczy na scenie. Staniemy się piosenkarzami i również tancerzami.

seventeen_1

S.Coups: Oczywiście są pewne niedogodności. Gdy wzięcie prysznicu zajmuje nam dużo czasu, albo to, że dużo jemy. Przyzwyczaiłem się do tego, bo zawsze z nimi jestem.

Ci9Q976VAAEhvGs

Jeonghan, piękniejszy od dziewczyny jest jak matka dla reszty zespołu, opiekuje się nimi.
Jeonghan: Lubię jak ludzie mówią, że jestem ładny. Mam dwie strony, ładną i fajną. Zapuszczałem moje włosy przez dwa lata od zostania trainee. Nie jest mi w nich niewygodnie, poza momentami, kiedy jem.


pic: Magazine_O, soompi
ENG: 17wonkkyu, J1HOON
PL: Jumi @ Seventeen Poland
Prosimy o podawanie źródła przy braniu naszych tłumaczeń

Dodaj komentarz