[WYWIAD] Członkowie Vocal Teamu dla tajwańskiego magazynu

Jaką rolę posiadasz w grupie?
Jeonghan: Członkowie bardzo ufają sobie nawzajem, przychodzą do mnie z kwestiami do przedyskutowania. Zwłaszcza gdy mają problemy, mogą mi się wygadać, a ja ich wysłucham.

Opisz swoją osobowość!
Jeonghan: Jestem osobą, która lubi wykręcać innym żarty, nie łapali tego na początku, ale przyzwyczaili się i żartują razem ze mną. Jestem dość nieśmiałą osobą więc możliwość takiej zabawy z innymi pokazuje moją miłość do nich!

Jaki posiadasz urok?
Jeonghan: W przypadku wyglądu są to oczy. Od młodego ludzie komplementują moje oczy mówiąc, że są urocze. Jeśli chodzi o osobowość to moja miłość to wykręcania kawałów, ha.

Kiedy jesteś najszczęśliwszy?
Jeonghan: Członkowie są bardzo zżyci ze sobą więc jestem najszczęśliwszy kiedy zbieramy się razem.

Jak spędzasz wolne?
Jeonghan: Przez większość czasu leżę w łóżku, jednak kiedy śpię za dużo to wstaję i wychodzę na chwilę, po tym wracam i znów się kładę.

Jaki jest twój ulubiony styl ubioru?
Jeonghan: Szczerze mówiąc to nie mam konkretnego stylu. Ubieram się w zależności od nastroju, tak samo z zakupami, kupuję ubrania, które według mnie wyglądają fajnie.

Jakim uczniem byłeś przed debiutem?
Jeonghan: Jestem kimś kto dogaduje się z każdym, ale nie jestem zbytnio gadatliwy i energiczny.

Gdybyś był CARAT, którego członka fanem byś został?
Jeonghan: Mnie, to oczywiste.

 

Jaką rolę posiadasz w grupie?
Woozi: Producent. Stworzyłem 80% piosenek i jestem szczęśliwy kiedy słyszę, że fani komplementują nasze piosenki!

Opisz swoją osobowość!
Woozi: Jestem introwertykiem, który na zewnątrz wygląda chłodno. W rzeczywistości jestem kimś kto bardzo ceni przyjaźń, jak zbliżę się do kogoś to będę traktować tę osobę jak drogiego mi przyjaciela.

Jaki posiadasz urok?
Woozi: To pytanie jest ciężkie, niezręcznie mi na nie odpowiadać. Jeśli musiałbym coś powiedzieć to moim urokiem może być~ fakt, że nie wiem jak odpowiadać na pytania tego typu?

Kiedy jesteś najszczęśliwszy?
Woozi: Za każdym razem gdy mamy koncert, najbardziej mnie uszczęśliwia widok fanów gromadzących się przez naszą muzykę!

Jak spędzasz wolne?
Woozi: Lubię zostawać w domu słuchając muzyki, grając lub oglądając anime.

Jaki jest twój ulubiony styl ubioru?
Woozi: Lubię ubrania, które wyglądają prosto ale są sprecyzowane w konkretnych miejscach.

Jakim uczniem byłeś przed debiutem?
Woozi: Uczyłem się w szkole znanej z baseball’u, przeszło przez nią parę profesjonalnych graczy. Kiedy byłem młodszy to grałem jako łapacz i byłem dość aktywnym uczniem w szkole.

Gdybyś był CARAT, którego członka fanem byś został?
Woozi: Bardziej od bycia fanem jednego członka wolałbym być fanem całego Seventeen!

 

Jaką rolę posiadasz w grupie?
Joshua: Śmieszna osoba? Czasami tańczę jak szalony. Robię to, bo chcę zobaczyć reakcję członków.

Opisz swoją osobowość!
Joshua: Właściwie to byłem introwertykiem, wydaje mi się, że przez kontakt z resztą stałem się bardziej pogodny.

Jaki posiadasz urok?
Joshua: Mój czubek warg podnosi się kiedy się uśmiecham.

Kiedy jesteś najszczęśliwszy?
Joshua: Jestem szczęśliwy kiedy staję na scenie z członkami, bo widzę fanów, którzy przyszli nas zobaczyć i ich reakcje z bliska.

Jak spędzasz wolne?
Joshua: Jeśli pogoda jest ładna to jeżdżę na rowerze w okolicy Hangang. Lubię też oglądać filmy.

Jaki jest twój ulubiony styl ubioru?
Joshua: Lubię zwykły, wygodny, codzienny styl.

Jakim uczniem byłeś przed debiutem?
Joshua: Nie wiedziałem jak się zbliżyć do innych, ale jak byłem z przyjaciółmi to stawałem się naprawdę energiczny.

Gdybyś był CARAT, którego członka fanem byś został?
Joshua: Byłbym fanem Hoshiego. Jest naprawdę fajny na scenie.

 

Jaką rolę posiadasz w grupie?
DK: Jako, że lubię się śmiać i mój śmiech oddziałuję na innych to odpowiadam za atmosferę.

Opisz swoją osobowość!
DK: Jestem kimś, kto nabiera siły poprzez jedzenie. Tata zawsze mi mówi, abym był rozważny i świadomy uczuć innych. Ciężko pracuję w tym kierunku!

Jaki posiadasz urok?
DK: Jak patrzę w lustro to myślę, że moje usta są wielkie, zwłaszcza gdy się śmieję. Jednak uważam, że ten uśmiech jest atrakcyjny.

Kiedy jesteś najszczęśliwszy?
DK: Możliwość wystąpienia na scenie, na koncertach i otrzymania tak wielkiej miłości od fanów. To jest szczęście.

Jak spędzasz wolne?
DK: Większość czasu spędzam oglądając filmy. W kinie i w domu.

Jaki jest twój ulubiony styl ubioru?
DK: Bardziej od luźnych ubrań wolę te dopasowane. W kolorze czarnym, niebieskim i czerwonym.

Jakim uczniem byłeś przed debiutem?
DK: Jestem osobą żartującą z przyjaciółmi. Nawet jeśli nie jestem dobry w nauce to jestem pracowity. Lubię też uprawiać sporty.

Gdybyś był CARAT, którego członka fanem byś został?
DK: Vernon, ma piękne serce i jest przystojny!

 

— Brak angielskiego tłumaczenia —

 

PL: Jumi @ Seventeen Poland
ENG: ddoonyoung, harujisoo, mingyuyah @ Twitter
Prosimy o podawanie źródła przy braniu naszych tłumaczeń.
Skomentuj

