[WYWIAD] Urodzinowa rozmowa z Jeonghanem

 

Jak myślisz, co będziesz robił w dniu twoich urodzin?

Mamy w tym czasie światową trasę koncertową Seventeen’s 1st World Tour, więc prawdopodobnie będziemy wtedy za granicą przygotowywać się do koncertu. Myślę, że dobrze zapamiętam te urodziny.

Co myślisz o swoich urodzinach?

To trzeci raz, kiedy obchodzę urodziny po debiucie. Ze względu na to, że zawsze świętuję je z Carats i resztą członków, czuję że stałem się bardzo szczęśliwym człowiekiem. W dniu moich urodzin jestem wdzięczny i radosny.

Co się zmieniło w porównaniu do twoich urodzin w zeszłym roku?

Skoro jeszcze nie ma moich urodzin, nie jestem pewien, ale czy będący starszy o rok ja nie jest największą różnicą?

Jaką najcenniejszą rzecz otrzymałeś od dnia twoich ostatnich urodzin?

Miałem możliwość stworzenia wielu wspomnień razem z Carats, dzięki dużej ilości wydarzeń i koncertów! Dlatego ten rok był o wiele bardziej cenny.

Co oznaczają dla ciebie twoje urodziny?

Moja mama zajmująca się mną, teraz dbający o mnie członkowie i, oczywiście, troszczące się o mnie Carats oraz dzień jedzenia zupy z wodorostów*!

Jaką rzecz wziąłeś podczas Doljanchi**?

Powiedziano mi, że złapałem ołówek. Mówi się, że gdy wybierzesz ołówek, będziesz dobrym uczniem, ale dla mnie ten ołówek oznacza, że muszę więcej pracować nad muzyką i pisaniem tekstów!

Jaki był twój Taemong***?

Moja mama powiedziała mi, że złapała w nim piękną muszelkę.

Co czujesz wiedząc, że stajesz się coraz starszy?

Skończę w tym roku 24 lata…! Smutno mi, gdyż moja młodość przemija dzień po dniu, ale z drugiej strony myślę, że staję się teraz naprawdę dorosły. Czuję na sobie ciężar i odpowiedzialność za moje życie.

Czy wyczekujesz na jakiś swój wiek?

Myślę, że teraz jest mi trudno wskazać wiek, na który czekam najbardziej. Widząc, jak dorasta się każdego roku, czy nie stajemy się bardziej dojrzali? Tak że czekam na bycie coraz starszym i na to, co przyniesie przyszłość.

Jaki prezent chcesz otrzymać w te urodziny?

Miłość Carats!

Jeśli mógłbyś pojechać na urodzinowe wakacje, co chciałbyś robić?

Mógłbym tylko marzyć, ale chciałbym pojechać na miłe MT**** razem z resztą członków. Bardzo chciałbym pojechać!

Czy jest ktoś, od kogo chciałbyś otrzymać pozdrowienia na swoje urodziny?

Donggeun hyung. Byłoby wspaniale, gdyby Donggeun hyung zaśpiewał dla mnie „Sto lat” jego fajnym głosem.

Czy chciałbyś komuś podziękować?

Mojej rodzinie: tacie, mamie i młodszej siostrze! Dzięki tej możliwości… Moja rodzino! Dziękuję za obdarzanie mnie taką ilością miłości i za dobre wychowanie mnie. Zawsze będę was kochał!

Zostaw wiadomość do siebie!

Jeonghan! Wszystkiego najlepszego. Spotkałeś się z wieloma Carats! W następnym roku pracujmy ciężej i świętujmy twoje urodziny razem z Carats.

 

*Zupa z wodorostów to tradycyjne danie, które Koreańczycy jedzą podczas swoich urodzin.

**Tradycyjny koreański zwyczaj, podczas którego kładzie się różne przedmioty przed dzieckiem, które skończyło w tym dniu rok. Ma on za zadanie przepowiedzieć przyszłość dziecka.

***Sen przyszłej matki, który ma przepowiedzieć poczęcie bądź narodziny dziecka.

****MT (membership training) to wycieczka grupy osób, która ma za zadanie pomóc im się zintegrować poprzez wspólne treningi i spędzanie czasu.


Herald Corp
KR>ENG: guojeu
PL: Nika @ Seventeen Poland
Prosimy o podawanie źródła przy braniu naszych tłumaczeń.
Skomentuj

