[WYWIAD] Seventeen dla High Cut – Rocznik 1995

S.COUPS

Słyszałem, że przygotowujecie się do wydania drugiego albumu.
Połowa jest już gotowa. Do tej pory przygotowania przeszły gładko.

Już teraz inny członek dał 100 punktów na 100 możliwych w kwestii zadowolenia z nowego albumu.
Naprawdę? Kto wypowiedział tak niebezpieczne stwierdzenie? (śmiech) Ja mogę dać 90 punktów. Kolejne 10 to punkty, które dopełnimy od teraz. Który członek dał 100 punktów?

Dla 22-letniego S.Coupsa co znaczy dla ciebie pozycja lidera? Z perspektywy lidera wygląda na to, że jest członek, który stał się twoim wyjątkowym oparciem.

Na początku czułem się przytłoczony tą pozycją, ale teraz, skoro ją wykonuję… jest dobrze. Osobą, która stała się dla mnie wsparciem jest Jeonghan. Wyłapuje on sprawy, które mi umykają i rozmawia o nich ze mną. Nie mam młodszego rodzeństwa, a Jeonghan tak, więc może dlatego on rozumie lepiej uczucia młodszych niż ja.

Jako lider i najstarszy członek, jak zwykle radzisz sobie ze stresem?
Nie jest to coś, co robię, by walczyć ze stresem, ale jako hobby; ostatnio zacząłem grać w nowo wydaną grę. To Battle Ground. Carats pomyśleliby, że gram w Overwatch, ale minęło trochę czasu odkąd w to grałem.

Podczas showcase’u Don’t Wanna Cry w pierwszej połowie tego roku, mówiłeś o tym jak rok 2017 będzie rokiem Seventeen. Po tym zdaniu miała miejsce wspaniała i dobrze dobrana odpowiedź.
Ten rok był wyjątkowy z wielu powodów. Fanmeeting w lutym był zwrotem w moim życiu. Szczerze mówiąc, czas od końca ostatniego roku do początku tego roku był bardzo męczący.

Na jaki aspekt fani powinni oczekiwać najbardziej w drugim albumie?
Pracując w podgrupach, nie miałem szansy obejrzeć, nad czym pracuje reszta członków. Po sprawdzeniu ich, czuję że dzieciaki się dużo udoskonalili. Proszę, czekajcie z niecierpliwością na indywidualny wzrost w możliwościach każdego członka.

JEONGHAN

Jesteście zajęci przygotowaniami do albumu, prawda? Co robisz podczas dni wolnych?
Mamy wolne dni, ale nie możemy się nimi cieszyć. Czujemy się źle, kiedy odpoczywamy. Myślimy cały czas, że musimy iść poćwiczyć. Kiedy chodzimy do biura, możemy spotkać tam resztę członków.

Pośród wszystkich członków Seventeen jesteś osobą, która pokazuje na sobie różnorakie fryzury. Fani są podzieleni „Jeonghan z długimi włosami vs Jeonghan z krótkimi włosami” – które bardziej wolisz?
Hm.. Lubiłem moje długie włosy. Stało się to moją cechą charakterystyczną oraz wyróżniałem się tym. Jednak kiedy je ściąłem, przyzwyczaiłem się do krótkich. Lubię obie fryzury. Podczas ery Don’t Wanna Cry miałem rozjaśniane włosy i zniszczyły się. Kiedy mieliśmy trasę rozjaśniałem tylko odrosty, więc poprawiła się ich kondycja. Kiedy idę do salonu, fryzjerka dobrze zajmuje się moimi włosami i robi na nich kuracje. (śmiech)

Powiedziałeś, że podczas wolnych dni chodzisz do biura, by poćwiczyć. Jak radzisz sobie ze stresem?
Nie mam hobby. Nie mam co robić, więc chodzę do pokoju do ćwiczeń. Pewnego dnia, gdy szedłem do sali ćwiczeń, pewna myśl przeszła mi przez głowę „Co my robimy? Dlaczego idziemy ćwiczyć, kiedy mamy wolne?”, więc poszedłem nad rzekę Han. Nie robiłem tam nic szczególnego. Spacerowałem, położyłem się na macie, zjadłem kurczaka. (śmiech) Poszedłem sam, ale innego dnia również razem z członkami.

Z kim najczęściej chodzisz nad rzekę Han?
Z DK. Myślę, że pośród wszystkich członków Seventeen, DK jest najbardziej czarujący. DK zachowuje się jak głupek (żartobliwie), a ja lubię takie osoby. Ma on ten „urok głupca”. Jest uroczy, nawet gdy widzę go codziennie. Czas spędzony z nim jest zawsze przyjemny i szczęśliwy.

Wygląda na to, że jesteś bardzo przywiązany do reszty członków.
Zwykle nie płaczę podczas koncertów, gdzie otrzymujemy wiadomości wideo od rodziców.. Kiedy reszta płacze, ja się śmieję. Mówię coś takiego (Jeonghan zasłonił usta ręką) „mój tata to nagrał… haha”. Jednak gdy dajemy sobie nawzajem kartki z wiadomościami, oczywiście płaczę. Po prostu taki już jestem.

JOSHUA

Zostałeś wybrany przez członków jako „najbardziej zabawna osoba z grupy”. Jesteś małomówny i nie mogę sobie tego wyobrazić.
Kiedy jestem z kimś blisko i czuję się komfortowo, jestem w miarę zabawny. Ale bycie wybranym najzabawniejszym… Nie jestem tego pewien.

Wśród fanów jesteś znany z tego, że układasz dobre akrostychy*. Czy możesz utworzyć akrostych z Se-Ven-Teen?
(Joshua pochyla głowę i zaciska pięści) Se – Seventeen to moje życie, Ven – Oczywiście, jest powód, dla którego jestem w Seventeen, Teen – Dużo pracuję dla grupy. Ach, to jest trudne

*Utwór wierszowany, w którym początkowe litery lub słowa wersów albo zwrotek tworzą wyraz bądź zdanie

Zadam jedno trudne pytanie. Na którym miejscu jesteś w rankingu wyglądu Seventeen?
(Joshua mocno się zastanawia) Na początku? (śmiech) Myślę, że jestem w pierwszej trójce.

Kim jest pozostała dwójka?
Jeonghan, Vernon… Ach, ale mamy dużo przystojnych członków.

Na VLive Woozi powiedział „Wygląda na to, że słyszałem około 300 razy, jak Joshua mówi, że uwielbia Corinne Bailey Ray”. Nadal ją lubisz?
Oczywiście. Ostatnio moją ulubioną piosenką jest Reborn Jay Parka. Ćwiczę również piosenki Crusha.

Jaki urok kryje twój głos?
Delikatny (głos)?

Taki, który atakuje kobiety?
Tak, ale niezbyt chcę… mówić o tym własnymi ustami.

Jesteś zapracowany przygotowaniami do drugiego albumu, prawda? Ile możesz dać temu albumowi punktów satysfakcji?
Sto punktów. Kiedy słucham naszej piosenki, myślę że jest bardzo dobra.

Nie jesteś zbyt pewny siebie?
Naprawdę, możecie czekać na to z niecierpliwością!

 


KR > ENG: uygnim
PL: Nika @ Seventeen Poland
Prosimy o podawanie źródła przy braniu naszych tłumaczeń.
Skomentuj

