[WYWIAD] Seventeen dla High Cut – Rocznik 1996

JUN

Mówisz po koreańsku lepiej niż myślałem!
Rozmawiam dużo z resztą członków. Zwykle o codziennych sprawach. (śmiech) Jednak nadal nie potrafię dobrze czytać książek (po koreańsku) i pisać (po koreańsku).

Słyszałem, że przed debiutem jako piosenkarz trenowałeś sztuki walki.
Ach, wtedy prywatna szkoła mieściła się niedaleko mojego domu. Pouczyłem się trochę, a później stało się to moim hobby. Wykonałem nieco ruchów kilka razy podczas moich występów solowych na rozdaniach nagród i koncertach. To było robione specjalnie.

Jesteś znany wśród fanów z bycia pewnym siebie jeśli chodzi o twój wygląd. Jak oceniasz swoją urodę pośród członków Seventeen?

Wszyscy są przystojni, więc nie umiem dobrze ich ocenić, ale postawię siebie na pierwszym miejscu. (śmiech)

A w rankingu uroków?
Ach… Każdy ma swój własny urok. Skoro już spytałeś, ja jestem pierwszy. (śmiech)

Kto byłby następny?
Seksowny Hoshi, (a później) tworzący nastrój i tajemniczy Jeonghan.

Jeśli mógłbyś skraść coś jakiemukolwiek członkowi, co by to było?
Mózg Wooziego. On zawsze jest całkowicie urzekający. Kiedy zamyka się w swoim pokoju do pracy, następnego dnia wychodzi z nową piosenką i uważam, że jest to fascynujące.

Musisz tęsknić za swoimi rodzicami, którzy są w Chinach.
Bardzo za nimi tęsknię. Często z nimi piszę. Mama wysyła mi wiadomości typu „Idź spać niedługo!”, „Nie graj za dużo w gry!”.

W samym 2017 roku Seventeen otrzymało dużo miłości za wydanie Don’t Wanna Cry, a niedługo wydacie swój drugi pełny album. Czy jesteś zadowolony z rezultatów?
Jestem za wszystko bardzo wdzięczny. Będziemy dalej pracować, by stać się Seventeen, którzy wciąż się rozwijają. Chcemy, żeby cały świat znał Seventeen. Byłoby wspaniale, gdybyśmy mogli spotkać się z ludźmi z zagranicy. (śmiech)

HOSHI

(Hoshi kichnął trzy razy pod rząd) Przeziębiłeś się?
Tak, zasnąłem z włączonym nawilżaczem powietrza. Jestem zwykle bardzo wrażliwy na ciepło. Również dużo się pocę.

Filmik, który krąży wokół fanów, „Bardzo spocony nauczyciel Kwon Hoshi”, musi być więc prawdą. (śmiech) Widziałem ten filmik wcześniej, wchodząc na plan. Pokazałeś na koncercie wymarzoną solową piosenkę Hoshiego Blow, Hurricane, o której każdy myślał, że jest tylko żartem podczas transmisji, prawda? Myślę, że słowa są dobre; sam je napisałeś?
Och, widziałeś to. (śmiech) Przez tę piosenkę po raz pierwszy spróbowałem swoich sił w rapie. Kiedy wyjechaliśmy nagrywać teledysk do Don’t Wanna Cry, pisałem słowa przez trzy dni. Byłem bardzo szczęśliwy podczas występu z Blow, Hurricane. Pospieszyłem, by tylko to zobaczyć.

Fani zaliczają cię do „członków, którzy najbardziej różnią się na scenie i poza sceną”.
Tak, jestem bardzo nieśmiały… Nie jest to robione umyślnie, ale czuję, że kiedy wchodzę na scenę, zdobywam trochę pewności siebie.

Jesteś w trakcie przygotowań do swojego następnego albumu, prawda? „Byłoby dobrze, jeśli czekalibyście z niecierpliwością na album jak na to” – czy jest kwestia jak ta, z której fani mogliby być dumni?
(Chwila zawahania) Kiedy przygotowujemy się do albumu, nie pojawia się on od tak. Wszystko robimy dokładnie a później go wydajemy. (cisza)

Czy to jest to?
Ach… Mój pseudonim to „Kwon-spojler”. Zawsze chcę wyjawić wszystkie informacje na temat albumów, które właśnie przygotowujemy, więc ktoś z wytwórni codziennie mówi mi „Nie ujawnij nic”. Tym razem nie będę „Kwon-spojlerem”. (śmiech)

Rok 2017 się kończy, może wybierzemy już cel na kolejny rok?
Chcę przekazać moje wdzięczne serce za miłość, którą otrzymujemy od fanów. Czy jest to zbyt oczywiste jak na odpowiedź? Powinienem powiedzieć coś więcej? Chciałbym nauczyć się grać dobrze na pianinie. Zacząłem w tamtym tygodniu i sprawia mi to przyjemność. Kiedy byłem młodszy, nie nauczyłem się grać na żadnym instrumencie, więc, poza śpiewaniem i tańczeniem, zdecydowanie chcę dowiedzieć się, jak poradzić sobie z instrumentem.

WONWOO

Widziałem filmik „Bi-Ni Acrostic Poem”, który zrobiłeś. Powiedziałeś „Tęsknię za tobą, gdy pada deszcz”, prawda? Utworzyłeś także Jeon-Bok (Jeon Wonwoo, torba szczęścia). Myślę, że masz dobre wyczucie lingwistyczne i poczucie humoru.
Od kiedy byłem mały lubiłem czytać książki. Lubię również pisać teksty. Zawsze chciałem napisać powieść fikcyjną.

Na nagraniach wyglądasz na osobę pełną energii, ale w rzeczywistości jesteś spokojny.
Jestem introwertykiem. Kiedy patrzę na Mingyu, Seungkwana czy DK… zazdroszczę im, bo są wypełnieni energią i potrafią poprawić nastrój. Ale za to ja mam cichy urok, którego oni nie mogą mieć.

Jeśli nie byłbyś piosenkarzem/idolem, jak myślisz, co byś teraz robił?
Jestem lekkoduchem, więc myślę, że chodziłbym tu i tam. Nie mogę dużo podróżować, ale jeśli miałbym możliwość, chciałbym zobaczyć wodospad Niagara.

Jeśli mógłbyś zabrać jednego członka, by towarzyszył ci w podróży, kto by nim był?
Trudno mi wybrać. Hmm (Wonwoo objął ramieniem Vernona siedzącego obok) Vernona. Jest równie spokojny i lekkoduszny jak ja, więc myślę że byłby dobrym wyborem.

Którego członka nie zabrałbyś nigdy ze sobą w podróż?
Wooziego. Podczas trasy Woozi korzysta tylko z wygód w hotelu. Ja lubię wychodzić na zewnątrz i oglądać okolicę. Nie ma złych relacji pomiędzy nami, po prostu nie pasujemy do siebie jako kompani w podróży.

Przygotowujesz się do wydania drugiego albumu, prawda? Czy jest jakiś aspekt, który chciałbyś zdradzić/pokazać fanom?
Hmm… spektrum. Myślę, że możemy pokazać różne rodzaje muzyki i występów, więc czekam na nie z niecierpliwością.

WOOZI

Fani uznali cię za „nieśmiesznego” członka, ale jeśli miałbyś ocenić swoje żarty, ile punktów byś im dał?
Hm, myślę że są na poziomie, którego nie mogę ocenić. Znam się z członkami od dawna i łatwo jest mi z nimi pożartować, ale nie sądzę bym miał zdolność rozśmieszania innych ludzi.

Patrząc w jaki sposób zarządzasz Vocal Team, widać, że masz zdolności przywódcze.
W zasadzie zamiast zarządzać nimi jako lider, raczej robimy wszystko razem. Seungkwan naprawdę dużo pomaga. (śmiech) Nie ma w tym nic trudnego.

Wspomniałeś, że lubisz mangę One Piece. W wywiadzie powiedziałeś „Zbieranie mocnych stron wszystkich, scalanie się w jedną grupę i pokonywanie różnych trudności: to właśnie jest Seventeen”. Czy jest to twój osobisty punkt widzenia jako lidera? Gdy to zobaczyłem, pomyślałem że jesteś trochę jak Luffy*.
Jesteśmy podobni? Dziękuję. (śmiech) Patrząc na zgromadzonych członków podczas ćwiczeń, często myślę o manhwie, którą czytałem, kiedy byłem młodszy. Nie wiem dokładnie kto mógłby być Luffym, ale jestem przekonany, że wszyscy 13 członkowie są głównymi bohaterami.

*Luffy to główny bohater mangi One Piece.

Powiedziałeś, że twoją prawdziwą osobowość opisują słowa typowy „Busan guy”.
Jestem z Busan i na ogół nie mówię dużo. Kiedy zadebiutowaliśmy i fani prosili, żebym robił aegyo – było to dla mnie bardzo trudne. Teraz, kiedy robiłem to podczas transmisji wiele razy, przyzwyczaiłem się do tego. (śmiech)

Jako producent piosenek Seventeen, na co chciałbyś zwrócić uwagę fanów, by cenili na tym albumie?
Przed wyjściem albumu każda z grup będzie miała piosenkę, która najpierw zostanie opublikowana. Nastrój danej grupy jest dobrze w nią wbudowany. Emocje Vocal Team, okazałość Performance Team, rytm Hip Hop Team, można wyraźnie wyczuć charakterystyczne cechy poszczególnych grup. Proszę więc, poświęćcie uwagę nowemu wyglądowi, który się wyłoni, kiedy te cechy szczególne zostaną połączone w jeden zespół.


KR > ENG: gateunji, rawfudge, uygnim
PL: Nika @ Seventeen Poland
Prosimy o podawanie źródła przy braniu naszych tłumaczeń.
Skomentuj

