[WYWIAD] Seventeen dla High Cut – Rocznik 1997 (Mingyu, DK, THE8)

DK:

Jesteś nazywany najlepszym twórcą chwytliwych haseł w Seventeen. „Of course”, „Yes of the Yes”, „Shim! Kung!”. Wszystkie z nich są wręcz uzależniające. Jesteś z tego dumny?
To przychodzi mi całkiem naturalnie, ale cieszę się, kiedy członkowie to podłapują *śmiech*.

Jesteś odpowiedzialny za falsetto (śpiewanie wysokim głosem) i ad libitum (dowolność, swoboda w wykonywanym utworze). Wygląda na to, że bardzo dbasz o swój głos.
Tak, oceniam kondycję mojego gardła codziennie zaraz po przebudzeniu. Piję wodę, a później sprawdzam swój głos dzięki nuceniu. Stopniowo rozluźniam gardło i robię rozgrzewkę. Jeśli coś jest nie tak, staram się ustrzec przed śpiewaniem tego dnia.

Czy jesz coś, co niekoniecznie dobrze wpływa na kondycję twojego gardła?
Za czasów bycia trainee, lubiłem pić sok z korzenia kwiatu kampanuli. Lekarz powiedział mi, że nie jest to dla mnie dobre i zamiast tego piję dużo wody, kładę ręcznik na szyję i włączam na noc nawilżacz powietrza.

Jak wygląda twój ranking osób z największym urokiem spośród członków Seventeen?
Jeśli chodzi o urok, nie wydaje mi się, abym był jednym z najlepszych. Może na trzecim miejscu?
Na pierwszym miejscu jest dla mnie Hoshi. Na scenie wręcz ocieka energią i charyzmą, mimo tego, że normalnie ciągle żartuje, przytula się do wszystkich i całuje. Drugie miejsce należy do Jeonghana! On jest naprawdę zabawny. Nie jest zbyt wytrzymały fizycznie, ciągle narzeka, że jest zmęczony, ewentualnie bardzo zmęczony i to naprawdę śmieszne, kiedy słucha się go powtarzającego na okrągło jedno i to samo. Chyba zakochałem się w uroku Jeonghana *śmiech*.

Wygląda na to, że często wybierasz się z Jeonghanem na spacery nad rzekę Han.
Nie mam hobby. Zwykle oglądam filmy lub właśnie chodzę z Jeonghanem nad rzekę Han by sobie porozmawiać na różne tematy.

Czy mógłbyś zaspoilerować co nieco z waszego nadchodzącego comebacku z drugim pełnym albumem?
To *pozuje i klaszcze*.

Czy to coś zawiera się w choreografii do waszej nowej piosenki?
Może tak, może nie *śmiech*. Proszę, poczekajcie na to.

 

MINGYU:

Wygląda na to, że jesteś gospodynią domową, odkąd nazwano cię Ming-jubu.
Szczerze, to nie ma wielu prac, które mógłbym wykonywać w dormie. Interesuję się sprzątaniem, tworzeniem czegoś i wystrojem wnętrz, dlatego się tym zajmuję. Kiedy wezmę ślub i wyprowadzę się z dormu, również będę to podważał.

Jaką najpopularniejszą potrawę ugotowałeś?
Hm… Nie tak dawno temu zrobiłem spaghetti carbonara, ale potrawa, która najbardziej smakowała zespołowi to ramen. Ostatnio powiedziałem im, że nawet jeśli w programach nazywany jestem Ming-jubu, to potrawa, która wychodzi mi najlepiej to tylko ramen. Jeśli chcielibyście, bym wam coś ugotował, powiedzcie mi, a to zrobię.

Jako mistrz gotowania, znasz może jakieś kulinarne sztuczki?
Baek Jong Won powiedział mi, że kiedy gotuję, to 80% sukcesu zależy od składników, które są dostępne w danym sezonie. Niezłe, nie?

Wygląda na to, że będziesz kochanym mężem.
Będę naprawdę dawał z siebie wszystko, jeśli chodzi o gotowanie *śmiech*. Nawet teraz, w dormie, kiedy chcemy coś ugotować i zjeść, to zazwyczaj ja się wszystkim zajmuję.

Jesteś odpowiedzialny za visual w Seventeen.
Kiedy zadebiutowaliśmy, wręcz ociekałem pewnością siebie co do swojego wyglądu. Ostatnio jednak reszta członków również wygląda bardzo fajnie.

Poczułeś się zagrożony?
Nie, to nie jest znów tak poważne… Chcę być skromny i nadal wyglądać dobrze *śmiech*.

 

THE8:

Żyjesz sam w Korei, zdarzają się chwilę gdy odczuwasz samotność, prawda? Na którym członku najbardziej polegasz?
Mogę liczyć na każdego członka. W szczególności, chyba ze względu na bycie liderem Coups hyung ma duże poczucie odpowiedzialności, są momenty kiedy odnoszę wrażenie, że jest rodzicem. Ale nie mogę powiedzieć, że jestem samotny. Przyzwyczaiłem się do samotności i raczej mam tendencję do znoszenia tego bez nikogo.

Ze względu na ilość członków osobista sesja mogłaby być niezwykle cenna, masz jakieś własne zdolności przyciągające kamerę? Coś jak puszczanie oczka…
Ah, nigdy nie robię takich rzeczy. (śmiech) Myślę, że lepiej jest zmieszać się z grupą i pokazać ogólnie zharmonizowany występ. Nie wiem czy mam jakieś zdolności. Po prostu wydaje mi się, że lepiej kontynuować ciężką pracę i doskonalić prezencję.

Nie jesteś biegły w koreańskim więc pewnie zdarzyło ci się powiedzieć coś źle lub spowodować nieporozumienie.
Znam teraz wszystkie kursy. (śmiech) Szczerze mówiąc, moje słuchanie się bardzo polepszyło. Rozumiem praktycznie wszystko. Wciąż nie jestem biegły w mówieniu.

Jest plotka, że kiedy się denerwujesz to nagle stajesz się „geniuszem koreańskiego”. (śmiech)
Eh, to wszystko dla żartu. Było kilka błahych spraw, które wymknęły się spod kontroli, ale do teraz ani razu się nie zdarzyło, żebym był zły na członków.

Masz momenty frustracji kiedy nie możesz w stu procentach wyrazić tego co masz na myśli, prawda?
Mam tendencję do mówienia wszystkiego zgodnie z prawdą, bo mam taką osobowość. Jest tak samo jak mówię po koreańsku. Jeśli ktoś nie rozumie w stu procentach to próbuję tłumaczyć aż zrozumieją.

Zjedliście 80 porcji mięsa kiedy wygraliście nagrodę debiutantów na Seoul Music Awards.
Nie jestem osobą, która je tak dużo. (śmiech) Wtedy zjadłem jedną porcję, a reszta 79.

Jeśli wygracie kolejną nagrodę na gali pod koniec roku, co i jak dużo chcesz zjeść?
Chińskie jedzenie! Często chodzę do restauracji z jagnięciną koło Konkuk University. Chcę zjeść szaszłyki jagnięce ze wszystkimi.

 


ENG: keurissy, rawfudge @ twitter
PL: Białko, Jumi @ Seventeen Poland
Prosimy o podawanie źródła przy braniu naszych tłumaczeń.
Skomentuj

