[WYWIAD] Seventeen dla High Cut – Rocznik 1998 i 1999 (Seungkwan, Vernon, Dino)

VERNON (1998)

W jednym wywiadzie powiedziałeś, że interesują cię ośmiornice, czy ostatnio znalazły się inne zwierzęta które cię tak zaciekawiły?
Ostatnio umarł kot, którego wychowywaliśmy przez 10 lat. Dodamie. Słyszałem, że moja młodsza siostra cały dzień płakała, to do niej był najbardziej przywiązany. Jakikolwiek próbuję pocieszyć to nadal jest ciężko, siedziałem koło niej i razem byliśmy zasmuceni.

Kiedy pojawiłeś się w <Show Me The Money> na pytanie „Jak siebie widzę” odpowiedziałeś „Bardzo zrelaksowany”. W jakim momencie jesteś najbardziej wyluzowany?
Wcześniej stawałem na scenie z myślą „Muszę sobie dobrze poradzić”. Byłem tym obarczony i wydawało mi się, że to za wiele. Teraz wchodzę na scenę z myślą „Bawmy się na scenie tak jak robimy to na treningach”. Dzięki temu mogę się zrelaksować i próbuję różnych rzeczy. Reakcja fanów jest dobra. Właśnie to ostatnio sobie uświadomiłem.

Wszystko może wydawać się spokojne, ale są też chwile napięcia, prawda?
Jestem zdenerwowany kiedy nagrywamy programy rozrywkowe. To bardzo ciężkie.

Z wyglądu przypominasz chłodną osobę, ale słyszałem/łam, że raczej się ociągasz.
Dino wybrał cię jako członka o którego najbardziej musi/muszą dbać.
To prawda. Niedawno byliśmy w Jakarcie i był basen w miejscu, w którym się zatrzymaliśmy. Włożyłem portfel do kieszeni spodenek kąpielowych i woda go zalała. Kupony do kawiarni też się zmoczyły (śmiech) Tyle razy je zgubiłem, że nawet nie miałem okazji ich użyć.

Musiałeś dużo słyszeć o „rozdaniach nagród dla aktorów”. Twój pseudonim to Vercaprio. Jest jakiś powód dlaczego zostałeś piosenkarzem a nie aktorem?
Właściwie to nie zacząłem z myślą trenujmy-ciężko-i-zadebiutujmy, jakoś tak wyszło. Brałem proste lekcje, ale nie było łatwo. Tak jak słyszałem, było bardzo ciężko, rozglądałem się i reszta członków była tam dużej niż ja, zaciskałem zęby do samego końca. „Ah, oni też to robią więc nie mogę się poddać.” Faktycznie na początku to znosiłem. Czas tak powoli mijał i cel o staniu się piosenkarzem został osiągnięty. Teraz odczuwam rezultat ciężkiej pracy gdy staję na scenie. Nie skaczę kiedy sam jestem podekscytowany, ale podskakuje wraz z publiką gdy nas dopinguje.

SEUNGKWAN (1998)

Konceptem dzisiejszej sesji jest „10 minut przed występem”. W rzeczywistości jak Seventeen zachowuje się w przebieralni 10 minut przed wyjściem na scenę?
Seventeen jest grupą, której energia na scenie jest ważniejsza niż cokolwiek innego. W czasie rozciągania się i krzyczenia rozgrzewamy atmosferę! Wzajemnie zwiększamy energię.

Jesteś członkiem, który najbardziej przyczynia się do rozgrzewania atmosfery. Męczysz się kiedyś?
Jestem dzieciakiem, który nie może utrzymać się na jednym miejscu, jak naglę ucichnę to osoby wokół mnie będą pytać czy coś się stało. Stresowałem się przez to, ale teraz jest w porządku. Bo mam coś do pokazania. (śmiech) Moja osobowość różni się od tego czy jestem z członkami czy sam. Muszę mówić, że jestem wrażliwy? Staję się cichy i spokojny. Nawet w takim czasie muszę gromadzić energię. (śmiech)

Jesteś typem MC. Kiedy ostatnio najbardziej rozśmieszyłeś członków?
Wczoraj mieliśmy sesję okładkową do albumu. Konceptem było wyjść naturalnie w trakcie tańca, a ja tańczyłem jak stary facet i fotograf powiedział „Seungkwan, to nie to”, członkowie wybuchli śmiechem. To niedużo, ale kiedy jestem z chłopakami to wszystko jest śmieszne. Jest śmiesznie kiedy walimy sucharami i nawet gdy jest niezręcznie.

Jako aspirujący komik jaka jest twoja specjalność?
W <Knowing Bros>, Kim Heechul sunbaenim powiedział, że jeśli puścisz piosenkę z jego generacji to może odgadnąć ją w sekundę. Również spróbowałem i wydaje mi się, że to to. Członkowie też byli zdziwieni.

Jako, że jest was trzynastu to koszty jedzenia muszą być ogromne. Macie limit jedzenia na osobę?
Był, ale już nie ma. Czasami kiedy naprawdę chcemy wyjść (śmiech) to idziemy. Ale nasze smaki nie są drogie (śmiech) Jesteśmy szczęśliwi z jednym menu w Kimbab Heaven.

DINO (1999)

Pokazujesz fanom różne strony siebie, od „dziecka” do „męskiego mężczyzny”. Jaki jesteś w rzeczywistości?
Nieważne co to dziecko? Hehe. Chciałem powiedzieć męski mężczyzna, ale nie ze względu na mój wiek, zdziwiłem się obserwując siebie na nagraniu. Uświadomiłem sobie, że mam taką stronę.

Wygląda na to, że masz talent do zachowywania się jak maknae?
Jestem najstarszy w domu i przed dołączeniem do Seventeen byłem hyungiem w każdym miejscu. Fani teraz też to wiedzą „Mimo, ze Dino jest najmłodszy w grupie to jest jak hyung.” Zachowanie maknae, wydaje mi się, że dobrze sobie radzę. Hehe. Przykładowo kiedy chcę jedzenie od starszych członków lub gdy mam do nich prośbę to specjalnie mówię z aegyo. Jak razem tworzymy i mówią, że jest im ciężko to pierwszy kupuję napoje i ukradkiem wręczam.

Który hyunga najłatwiej namówić?
Seungkwan hyung! (śmiech) Kiedy z nim jestem to czuję się jak z rówieśnikiem.

Powiedziałeś, ze twój tata chciał być piosenkarzem gdy był młody. Chyba mocno cię obserwuje.
Ostatnio mniej, ale na początku (śmiech) był naprawdę chłodny. Zaraz po obejrzeniu naszego debiutanckiego występu wyliczył wszystkie słabe i mocne strony. Sprawdza rzeczy takie jak wywiady i natychmiastowo się ze mną kontaktuje. „Dino-yah, wyraz twarzy jaki miałeś mówiąc te słowa był bardzo dobry.” coś takiego. (śmiech) Jest szczegółowy, prawda? Niedawno tata przyszedł na nasz koncert. Po moim solowym występie powiedział, że znów mnie zobaczył.* Byłem bardzo szczęśliwy.

*T/N: Tłumacz z oryginału miał problem ze znaczeniem tego zdania.

Mimo, że jesteś w Performance Teamie to rapujesz, a twój wokal jest stabilny. W takim razie można cię nazwać multiplayerem w Seventeen?
Wow, dziękuję, że tak na mnie spojrzałeś/łaś. (śmiech) Aktualnie staram się taki być. Jest dużo rzeczy, które chcę robić i nie chcę ograniczać się do tańca i rapu. Często ćwiczę śpiew. To jest moje największe wyzwanie. Moim celem jest pokazanie fanom rezultat w roku, w którym będę miał 20 lat.

ENG: rawfudge, 406_GYU @ twitter
PL: Jumi @ Seventeen Poland
Prosimy o podawanie źródła przy braniu naszych tłumaczeń.
Skomentuj

